Brr, wat is het hier koud! - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Thijs & Wilma Nugteren - WaarBenJij.nu Brr, wat is het hier koud! - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Thijs & Wilma Nugteren - WaarBenJij.nu

Brr, wat is het hier koud!

Door: Thijs & Wilma

Blijf op de hoogte en volg Thijs & Wilma

24 Januari 2017 | Nederland, Zaltbommel

We zijn weer thuis!

De terugreis ging gelukkig veel voorspoediger dan de heenreis. We hadden geen vertragingen en zijn afgelopen vrijdag vroeg in de ochtend aangekomen op Schiphol.

Inmiddels zijn we een beetje gewend aan de kou, maar de jetlag zijn we nog niet te boven. Vooral hinderlijk dat we al dagen allebei om 2 uur 's nachts wakker worden... Gelukkig zijn ze op het werk begripvol en kunnen we langzaam opstarten.

Het Nederlandse winterweer heeft ook wel weer z'n charme, de palmbomen hebben we ingewisseld voor een mooie ijsbaan achter ons huis. En gelukkig worden de dagen hier al weer wat langer.

We kijken terug op een geslaagd en intensief avontuur. We hebben in 6 weken veel gezien en gedaan. Ook was het genieten om zo lang de hele dag samen op te trekken. Nu begint het nagenieten met de gemaakte foto's en films.

Het was leuk om tijdens de reis jullie lieve berichtjes te lezen. Bedankt en tot de volgende reis!