Happy New Year - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Thijs & Wilma Nugteren - WaarBenJij.nu Happy New Year - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Thijs & Wilma Nugteren - WaarBenJij.nu

Happy New Year

Door: Thijs & Wilma

Blijf op de hoogte en volg Thijs & Wilma

01 Januari 2017 | Singapore, Singapore

Gisteren zijn we veilig aangekomen in Singapore voor een heel bijzonder oud & nieuw. Bij gebrek aan oliebollen hebben we genoten van een heerlijke lekkernij uit India. Hier in Little India, waar we slapen, is Gulab Jamun (tot groot geluk van Thijs) volop verkrijgbaar!

2016 sloten we af rondom Marina Bay, waar tot onze verrassing Alicia Keys een openlucht concert gaf. Heel bijzonder om met bekende klanken, zomers weer en de skyline van Singapore het nieuwe jaar tegemoet te gaan. Als klap op de vuurpijl natuurlijk de prachtige vuurwerkshow!

Voor ons is 2017 nu al bijzonder.
Gelukkig nieuwjaar!

• 02 Januari 2017 - 15:13

Maaike:

Gelukkig 2017!
    Geniet van de eerste weken in Singapore en omgeving! Wat heerlijk om op afstand een klein beetje mee te mogen reizen door jullie verhalen. Veel plezier nog:)